Регистрирайте сеТърсенеВъпроси/ОтговориПотребителиПотребителски групиВход
Книгата за рекламации
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Напишете отговор    4Fitness Форуми » Книга за рекламации Предишната тема
Следващата тема
Книгата за рекламации
Автор Съобщение
Administrator
Site Admin


Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 39

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте, разбира се, че куриерът носи гаранция и касова бележка към продукта. В случаи на възникнал проблем тои се отстранява от оторизиран сервиз на фирмата вносител, като ние можем да Ви съдействаме за това, а пълните им данни са указани на гаранционната карта. Относно моделите разликата не е съществена чак толкова, но моделът без стойка е по-продаван към този момент, тъй като при другия движението става малко по-статично.
Чет Май 28, 2009 7:12 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
epg



Регистриран на: 20 Авг 2009
Мнения: 1

Мнение джага Отговорете с цитат
Здравейте, вчера ми бе доставена джага, която поръчах от вашия сайт. След отварянето на кутията установих, че това не е същият продукт от сайта - http://4fitnessbg.com/shop/product/view/1425.htm Доставената маса тежи наполовина - само 20 кг, много по-малка е и въобще не сред продуктите на сайта ви! Очевидно това е измама и моля да се свържете с мен на тел. 0889 388499, за да обсъдим рекламацията. В противен случай ще бъда принуден да се свържа с комисията за защита на потребителите.
Очаквам бърз отговор.
Чет Авг 20, 2009 9:09 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin


Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 39

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте, предлаганите от нас джаги са напълно еднакви, но се предлагат от две различни фирми и това е указано в профила на продукта. Те са напълно идентични с изключение на това, че на всяка една в зависимост от производителя има различно лого, но разлика между продуктите няма, а теглото най-вероятно има грешка, за която ще проверим и ще коригираме. Ще Ви уведомим допълнително.
Чет Авг 20, 2009 3:56 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Su



Регистриран на: 17 Окт 2008
Мнения: 6

Мнение Помпа Отговорете с цитат
Здравейте!

Днес си получих аб-суинга и швейцарската топка, но бях доста неприятно изненадана от третия артикул в поръчката ми, а именно помпата за топки. Първо на външен вид изобщо не прилича на тази от снимката, но това не е беда, стига да вършеше работа. Лошото е, че като напомпахме десетина пъти се развали. Това не беше особено изненадващо за мен, при положение, че имам подобен опит с абсолютно същата помпа закупена от "Илиянци" за три лева и ако знаех, че предлаганата от 4Fitnes е същата, никога не бих си я поръчала. За съжаление, не можах да намеря друга помпа днес, а утре съм платила на рехабилитатор да дойде в къщи, за да работим с швейцарската топка, така че сеансът отиде по дяволите.

Моля, актуализирайте си снимките, за да не стават такива грешки и с други клиенти. Все пак не мисля, че си заслужава да губите престиж заради такива неща, защото човек започва да се замисля и за следващите си покупки. Wink

Държа да подчертая, че не се заяждам или нещо подобно, защото от досегашните уреди (кростренажор, абсуинг и швейцарска топка) съм си напълно доволна.
Съб Яну 30, 2010 7:27 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin


Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 39

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте,
Направихме справка и наистина се оказа, че вносителят е сменил външния вид на артикула без да ни уведоми, за което Ви поднасяме нашите извинения. Стараем се като връзка между производител/вносител и краен клиент да сме винаги обновени и изчерпателни в описанието на продуктите, но понякога наистина се получават разминавания. Поемаме ангажимента продуктът, който се е оказал дефектен да бъде заменен, разбира се от страна и за сметка на вносителя. Надяваме се да останете доволна занапред,
Поздрави,

Екип 4Fitness
Вто Фев 02, 2010 1:08 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Natincetoo



Регистриран на: 13 Окт 2010
Мнения: 1

Мнение Re: Книгата за рекламации Отговорете с цитат
Zdraveite , pisha vi za da izrazq leko nedovolstvo ot vashata korektnost . Predi dva dni poruchah online pri vas grivna power balance ,kato na sledvashtiqt den nikoi ne potvurdi poruchkata mi , dnes pristigna kurier na Rapido v kushti s dostavkata , kogato otvorih plika vidqh che dostavenata mi grivna e razmer M , a ne S kakto bqh poruchala .
Сря Окт 13, 2010 11:57 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin


Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 39

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте, принципно не е практика за нас задължително да потвърждаваме поръчките по телефон, когато пуснете своята поръчка тя се смята за сериозна и се предава за изпълнение на колегите куриери, които вече се свързват с Вас по телефон. За съжаление тъй като те на ден комплектоват много големи количества пратки и по-специално гривни е възможно да се случат такива прецеденти като Вашия случай, когато просто са разменени местата на две пратки. Уверяваме Ви, че проблемът ще бъде отстранен и няма за какво да се притеснявате.
Сря Окт 13, 2010 12:06 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
fantatakn_86kn



Регистриран на: 09 Сеп 2010
Мнения: 2

Мнение ПОХВАЛА :) Отговорете с цитат
Искъм да изкажа мойто задоволство и изненада Wink Похвално е че сте бързи точни и коректни, а пък на всичкото отгоре и изненада ми бяхте приготвили Wink Та реших да си поръчам нещо от вашия магазин поръчах го вчера и дойде днес(събота) супер бързо!!!а и също така имах изненада в пратката бонус може би да кажа който не бях поръчвал.Благодаря сърдечно Wink
Продалжавайте в същия дух.Така се печелят клиенти!А един е вече ваш напълно Smile Smile Smile Лека и доходна работа!!! Razz

_________________
Не търси оправдание, намери начина!!!
Съб Окт 23, 2010 6:06 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
speed_stz



Регистриран на: 07 Апр 2011
Мнения: 5

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте немислех че ще ми е нужен точно този раздел ама до тук се сведаха обстоятелствата.
Проблема е следния четвъртак направих поръчка от саита ви в 10 сутрнита беше като гледам пратката извън града трябва да престигне от 24 до 48 часа а вече минаха отдавна ни вест ни кост Very Happy нито на телефона ми е званял някои нито нищо.
Интересуваме ме да я чакам ли изобще тази пратка ? Мерси предварително Wink
Съб Апр 09, 2011 11:09 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin


Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 39

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте,
Поръчката Ви е приета и веднага предадена на вносителя, тъй като специално с фирма Nutrend начинът ни на работа е при поръчки да им ги препращаме документално т.е. Вашите данни, а самите те да си ги пращат, тъй като нямат склад в София. Това както се сещате не е изобщо удобен начин на работа и за съжаление понякога се получават такива забавяния, които са изцяло по тяхна вина. Понеделник сутринта ще направим справка какво се случва и ще Ви уведомим! Извиняваме се за причиненото неудобство!
Съб Апр 09, 2011 2:54 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:    
Напишете отговор    4Fitness Форуми » Книга за рекламации Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на: 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети