Регистрирайте сеТърсенеВъпроси/ОтговориПотребителиПотребителски групиВход
Бягяне - спринтове и кросове

 
Напишете отговор    4Fitness Форуми » Спортове Предишната тема
Следващата тема
Бягяне - спринтове и кросове
Автор Съобщение
Troy^Stallion
Site Admin


Регистриран на: 18 Сеп 2006
Мнения: 694
Местожителство: София

Мнение Бягяне - спринтове и кросове Отговорете с цитат
proffit е човекът, който ме вдъхнови да напиша тази тема Laughing Значи да кажа от моя опит със сигурност бягането е неотменна част от Вашата спортна програма, без значение с фитнес, културизъм или който и да е друг спорт се занимавате. Защото както тренирате тялото си така трябва да тренирате и сърцето си! Много хора започват със супер тежки програми във фитнесите, растат, развиват се и пренебрегват тичането, в следствие на което с времето се получават много проблеми главно със сърцето. Пред очите си съм виждал много такива... Мен лично бокса ме научи на тичане, защото там много се тича, когато се подготвя човек за състезание и не само. Кросовете дават издръжливост, а спринтовете сила и рязкост. Най-добрият вариант е да се редуват крос-спринт-крос-спринт до отказ, просто такава сила и издръжливост не може да се постигне иначе. Има и един мит, че от тичането се отслабва мускулно... Грешка, тичането само по себе си може единствено да изгори излишните Ви мазнини и то всичко зависи от диетата и възстановяването, но замислете се спринтьорите дали са слаби и недоразвити хора? Laughing Не мисля Wink Затова тичайте хора, не го забравяйте Exclamation

_________________
Nessun maggior dolore che ricordarsi del tempo felice nella miseria // There is no greater sorrow than reminding happiness in times of misery
Чет Ное 02, 2006 9:38 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
cool_turist



Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 49

Мнение Отговорете с цитат
ami maratoncite Very Happy
Съб Мар 17, 2007 3:48 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
bgtrener
4Fitness official member


Регистриран на: 10 Апр 2007
Мнения: 72
Местожителство: софия

Мнение Re: Бягяне - спринтове и кросове Отговорете с цитат
Евалата беатле!
Много добра тема! Няма нито един по-естествен спорт (натоварване) от тичането. Мит е , че се свалят много мускули от тичане... нали се опитах. След 14-15 години по залите се ориентирах към бягането 100, 200 и 400м. Няма такова предизвикателство, особено на 31 години и с куп травми от тежки клекове ,тяги и кви ли не експерименти с тежастите. Мога с ръка на сърцето да си кажа, че толкова добре не съм се чувствал от ученическите си години! За мен сега щангата е допълнение (и то не много често) към тренировката на пистата. Сега разбрах защо леката атлетика е царицата на спортовете!


Този линк е за всички които сега започват, някои елемнтарни неща които могат да са от голяма полза.
http://bgtrener.blog.bg/viewpost.php?id=7548

_________________
www.bgtrener.com
Сря Апр 18, 2007 12:41 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
brayan



Регистриран на: 05 Окт 2006
Мнения: 6

Мнение Къде сгреших? Отговорете с цитат
Здравейте,
преди 2-3 седмици реших да стана друг човек, и да помисля малко за себе си. Страшно заседнал живот водя, постоянно на компютъра (работата ми е такава), тъпча се с какво ли не когато изпитвам глад, пия 2 л. кока кола на ден. Най голямото физическо натоварване ми е ходенето пеша насам натам по центъра и секса Smile

От доста време мислех да започна сутрин да бягам в парка. И една сутрин отидох и ми хареса, като всяко ново нещо. Не бягах кой знае колко, но след него ден, два дни имах мускулна треска. Ама такава досега не бях имал - крака, гръб, ръце. Бабите от входа 3 пъти по бързо слизаха и изкачваха стълбите от мен.

Но мина мускулната треска, и на 4-тия ден пак отдидох да бягам. И се чувствах много добре, повече разстояние от първия път избягах, даже не усетих как. след това няколко дни беше дъждовно сутрин, една сутрин (т.е. преди седмица) пак отидох и незнам тогава ли нещо направих и преди това (понеже парка се намира на 10-15 мин пеша от вкъши, и аз ходя пеша до него).
Багах малко но единия крак в коляното ме болеше. Рекох да бягам поне 10 мин, просто ми се бягаше и бягах но спрях. много ме боляха краката, дали от маратонките или от друго, но към 30 мин се прибирах до вкъщи.
Единия крак в коляното като го изпъвам ме боли в коляното, не е много, но като изкачвам и слизам по стълбите определно го усещам, а като тръгна да ходя пеша в началото ме боли след това по малко, но не мога да ходя по бързо.
Другия крак се оправи, същия ден, болеше ме в часта над ходилото м/у глезена и пръстите.

Сега съм с голямо желание да бягам но все още не мога. Пиша тук не само за съвет, но за начинаещите да знаят че освен желание трябва да внимават. Аз не съм си и мислел че освен мускулната треска ще има нещо друго.

Иначе е много приятно сутрин в 6.30 за събуждане да побяга човек 30 мин. поне на мен ми харесва. но да видим как ще за напред.
Нед Май 27, 2007 6:49 am Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Troy^Stallion
Site Admin


Регистриран на: 18 Сеп 2006
Мнения: 694
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Това е към което мога да те насоча: http://4fitnessbg.com/shop/product/view/688.html
Просто годините, застоя и нерационалното хранене в комбинацията с колата всеки ден Wink първо удрят в ставите и ги правят слаби. Много е важно при всеки спорт, когато се практикува редовно да се взима глюкозамин, още по-добре в комбинация с хондроитин. Почти всички го пренебрегват включително и аз допреди няколко години, но всеки си плаща като дойде време Laughing Затова си намери, дори не на тази фирма, има и в аптеките 1000 варианта, но не отивай на най-евтиния препоръчвам, няма смисъл. Освен този на Weider има и добра комбинация от серията Arthro Stop. Тези неща да кажа също се пият поне 1-2 месеца по-големи дози и после по-малки поддържащи дози, не действат от днес за утре

_________________
Nessun maggior dolore che ricordarsi del tempo felice nella miseria // There is no greater sorrow than reminding happiness in times of misery
Нед Май 27, 2007 6:00 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
cool_turist



Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 49

Мнение Re: Къде сгреших? Отговорете с цитат
brayan написа:
Здравейте,
преди 2-3 седмици реших да стана друг човек, и да помисля малко за себе си. Страшно заседнал живот водя, постоянно на компютъра (работата ми е такава), тъпча се с какво ли не когато изпитвам глад, пия 2 л. кока кола на ден. Най голямото физическо натоварване ми е ходенето пеша насам натам по центъра и секса Smile

От доста време мислех да започна сутрин да бягам в парка. И една сутрин отидох и ми хареса, като всяко ново нещо. Не бягах кой знае колко, но след него ден, два дни имах мускулна треска. Ама такава досега не бях имал - крака, гръб, ръце. Бабите от входа 3 пъти по бързо слизаха и изкачваха стълбите от мен.

Но мина мускулната треска, и на 4-тия ден пак отдидох да бягам. И се чувствах много добре, повече разстояние от първия път избягах, даже не усетих как. след това няколко дни беше дъждовно сутрин, една сутрин (т.е. преди седмица) пак отидох и незнам тогава ли нещо направих и преди това (понеже парка се намира на 10-15 мин пеша от вкъши, и аз ходя пеша до него).
Багах малко но единия крак в коляното ме болеше. Рекох да бягам поне 10 мин, просто ми се бягаше и бягах но спрях. много ме боляха краката, дали от маратонките или от друго, но към 30 мин се прибирах до вкъщи.
Единия крак в коляното като го изпъвам ме боли в коляното, не е много, но като изкачвам и слизам по стълбите определно го усещам, а като тръгна да ходя пеша в началото ме боли след това по малко, но не мога да ходя по бързо.
Другия крак се оправи, същия ден, болеше ме в часта над ходилото м/у глезена и пръстите.

Сега съм с голямо желание да бягам но все още не мога. Пиша тук не само за съвет, но за начинаещите да знаят че освен желание трябва да внимават. Аз не съм си и мислел че освен мускулната треска ще има нещо друго.

Иначе е много приятно сутрин в 6.30 за събуждане да побяга човек 30 мин. поне на мен ми харесва. но да видим как ще за напред.
zdravei,mislq che ako chovek nqma neobhodimata kondiciq kakto v tvoq sluchai ,bqganeto ne e dobriq variant...mnogo po dobre shteha da se cuvstvat tvoite stavi ako beshe izbral kolelo...tova s kolqnoto,pri pretovarvane nqkoi put se poluchavat vuzpaleniq na suhojiliqta ...hubavo shte e da idesh na lekar
Нед Май 27, 2007 11:36 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
proffit



Регистриран на: 02 Ное 2006
Мнения: 6
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте и поздрави на всички Smile
Дълго време не бях влизал тук, най-вече поради липса на физическо време. Много се радвам, че има специална тема за бягането. И аз за съжаление късно (но по-добре късно, отколкото никога) открих многото му плюсове. Подобно на написаното в първия пост на Troy^Stallion навремето и аз започнах с много тежки тренировки по фитнес. Тогава за бягане изобщо и не помислях. В резултат на което на 18г. имах кръвно 180/90 Exclamation Сега само чакам кучето ми да се оправи и пак започвам златната за момента при мен комбинация от кросове, спринтове и малко тежести вкъщи Smile
Пон Юни 18, 2007 2:10 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
Troy^Stallion
Site Admin


Регистриран на: 18 Сеп 2006
Мнения: 694
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Потвърждавам, моето кръвно също беше 180 на 110:) Но след като започнах да тренирам бокс и кикбокс това се нормализира... Така че определено кросове + спринтове + лостове/успоредка са най-добрата комбинация

_________________
Nessun maggior dolore che ricordarsi del tempo felice nella miseria // There is no greater sorrow than reminding happiness in times of misery
Пон Юни 18, 2007 2:26 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
brayan



Регистриран на: 05 Окт 2006
Мнения: 6

Мнение ... Отговорете с цитат
Ами какво да ви кажа, просто да споделя...
От скоро започнах да бягам сутрин, лека по лека става... най малко 30 мин. багам, за сега повече не мога но доволен съм че започнах.
За спринтове и кросове дума не може да става за сега.

М/у другото слушането на музика по време на бягането поне на мен ми харесва, по някога е доста стимулиращо.

Та да видим.....
Чет Юни 21, 2007 8:00 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vesisa



Регистриран на: 28 Май 2009
Мнения: 1
Местожителство: Varna

Мнение Отговорете с цитат
Здравейте, нова съм тук, но веднага фиксирах темата, гледам че отдавна няма постове, но не се стърпях да не пиша.

значи, искам да споделя че от 5 месеца близо започнах да тичам от 3 до 5 пъти седмично, и мога да ви кажа че така добре не са ми се оформяли краката, както от тичане. Дали крос, спринт или джогинг, това е начин на живот.

Тичам сутрин на гладно, страхотен начин да започнеш деня Smile

_________________
Vesi
Чет Май 28, 2009 12:43 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:    
Напишете отговор    4Fitness Форуми » Спортове Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на: 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети